Regulamin ważny do 24.12.2014

Sklep Internetowy www.fenixsklep.pl jest prowadzony przez firmę:
"FENIX" Solarium i Salon Kosmetyczny Szulborska Renata Anna
ul. Fabryczna 17A/02
65-410 Zielona Góra
NIP:9291784435
REGON:080217668
e-mail: sklep@fenixsklep.pl

§1. Warunki realizacji zamówienia

1. Klient może składać zamówienia:
- przez cały rok, 24h/dobę za pośrednictwem strony internetowej www.fenixsklep.pl
- pisząc na maila sklep@fenixsklep.pl i podając nazwę produktu, jego cenę, wybraną formę płatności (przedpłata na konto/pobranie) oraz podając dane potrzebne do wysyłki razem z numerem telefonu.
- telefonicznie na numer 68 41 21 356 lub sms: 608 315 270

2. W zamówieniu, Klient wskazuje:
- zamawiany towar lub usługę
- adres, na jaki ma być dostarczony towar oraz podaje dane do wystawienia faktury.(zabiegi kosmetyczne sa wykonywane w salonie FENIX. Nie dojeżdżamy do klienta)
- czy wykupiona usługa kosmetyczna jest jako bon upominkowy 
a) imię i nazwisko osoby dla której ma być wystawiony bon
b) na jaką okazję : imieniny, urodziny, dzień matki, dzień ojca, dzień babci , dzień dziadka , dzień dziecka , Boże Narodzenie , Wielkanoc i inne... 
c) bon do odbioru w salonie lub przesłany na podany adres
- okres ważności wykupionego zabiegu to 4 miesiące licząc od daty zakupu
- sposób płatności.

3. Po złożeniu zamówienia Klient dostanie drogą mailową generowane automatycznie "Przyjęcie zamówienia", a w kolejnej fazie realizacji zamówiena otrzyma drogą mailową potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z podaną datą wysyłki.

4. Złożenie zamówienia w naszym sklepie oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu i jest jednocześnie traktowane jako zawarcie umowy pomiędzy Klientem, a sklepem www.fenixsklep.pl

5. W przypadku niedostępności danego towaru w danej chwili zamówienie nie będzie realizowane lub może zostać zrealizowane przy obustronnej akceptacji terminu i warunków realizacji zamówienia. Klient w takiej sytuacji może zrezygnować z zamówienia lub zaakceptować podany termin dostawy jeśli takowa będzie możliwa (promocje, wyprzedaże, zmiana modelu itp. Są to sytuacje w których późniejsza realizacja zamówienia może być niemożliwa).

6. Zamówienie jest realizowane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Dostawa zamówionego towaru jest realizowana firmą kurierską GLS, Paczkomaty 24/7 (przedmioty spełniające wymiary podane w kosztach dostawy), Pocztą Polską, DPD, UPS (opłata zgodna z cennikiem firmy DPD, UPS).

7. Sklep www.fenixsklep.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, budzących wątpliwości, co do wiarygodności zamawiającego.

8. Sklep www.fenixsklep.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen, bez wcześniejszego uprzedzenia użytkowników.

9. Zamówienia otrzymane po godz. 14.00 oraz w soboty, niedziele i święta, a także w okresach ogłoszonych na stronach internetowych sklepu fenixsklep.pl, świątecznych przerw w pracy lub urlopów, rozpatrywane będą w najbliższym, następującym po przerwie dniu roboczym.

10. Szczegółowe informacje dotyczące nadawania przesyłek zamieszczone są w Menu Koszty dostawy.

11. Oferta zawarta na stronie nie jest ofertą w rozumieniu K.C.

12. Zamieszczone na stronie zdjęcia służą jedynie jako prezentacja danego towaru/sprzętu i mogą występować w innych kolorach niż prezentowane oraz dodatkowo mogą być prezentowane akcesoria, które nie występują w zestawie.

§2. Zmiany w zamówieniu

1. Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać, aż do momentu wysłania towaru.

2. Zmian można dokonać mailowo : sklep@fenixsklep.pl

3. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części lub z całego zamówienia. Jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry to zwrot należności nastąpi na konto Klienta, z którego płatność została dokonana (w przypadku dokonania płatności systemem payu, przelewy24.pl zostanie potrącona prowizja należna dla serwisu płatniczego). Jeżeli Klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym.

§3. Reklamacje

1. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej załatwienia.

2. Warunkiem koniecznym, rozpatrzenia reklamacji jest wysłanie maila na sklep@fenixsklep.pl z opisem wady i podaniem nazwy towaru jakiego reklamacja dotyczy. Reklamacje są rozpatrywane w czasie objętym gwarancją na sprzęt zakupiony w sklepie internetowym www.fenixsklep.pl. Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie wraz z reklamowanym przedmiotem faktury i gwarancji wystawionej przez firmę "FENIX" Solarium i Salon Kosmetyczny Szulborska Renata Anna.

3. Większość gwarancji jest realizowana w systemie "door to door" czyli po reklamowany towar przyjeżdża kurier i go zabiera na koszt FENIX Solarium i Salon Kosmetyczny, po naprawie lub wymianie towar jest dostarczany z powrotem firmą kurierską.

4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w czasie objętym gwarancją.

§4. Warunki gwarancji

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym www.fenixsklep.pl podlegają wymianie, jeśli: posiadają wady fabryczne, zostały uszkodzone mechanicznie w czasie transportu, towar jest inny niż ten w zamówieniu.

2. W przypadku towaru, na który producent lub dystrybutor produktu udzielił gwarancji, Klient może reklamować towar poprzez sklep internetowy www.fenixsklep.pl lub bezpośrednio u producenta lub dystrybutora.

3. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl nie ma prawa odmówienia w pośredniczeniu realizacji procedury gwarancyjnej.

§5. Zwrot towaru

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki. W tym celu wysyła na sklep@fenixsklep.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie odsyła towar w przeciągu 14 dni na adres sklepu podany na początku regulaminu.

2. Zwracany towar powinien spełniać następujące warunki:
- towar nie był używany,
- nie nosi śladów użytkowania,
- nie jest zniszczony,
- zapakowany w opakowanie zapewnijące bezpieczny transport.

3. Rezygnacji można dokonać z całości lub z części zamówienia przed zrealizowaniem - wysłaniem zamówienia.

4. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl zwraca Klientowi należność za odesłany towar w ciągu 14 dni (wpłata na wskazane konto lub przekaz pocztowy). Sklep internetowy www.fenixsklep.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

§6. Postanowienia końcowe

1. Obecność towaru w ofercie sklepu internetowego www.fenixsklep.pl nie oznacza dostępności towaru i możliwości realizacji zamówienia - dopiero otrzymanie maila potwierdzającego realizację zamówienia (nie automatyczny mail "Przyjęto Zamówienie") oznacza dostępność towaru i gotowość realizowania zamówienia.

2. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera (jasność, kolor, kontrast itp.) Klienta nie są podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

3. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl stara się, aby opisy i zdjęcia oferty towarów jak najdokładniej odpowiadały rzeczywistości. Z uwagi na ewentualność pomyłek/"literówek" przy okresowych aktualizacjach oferty cenowej - ewentualnie zaistniałe błędy zostaną poprawione w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia wysyłanym przez pracownika sklepu internetowego www.fenixsklep.pl.

4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 sierpnia 2012 roku.

6. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.