Warunki i koszty dostawy

INFORMACJE DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI I WYSYŁEK W SKLEPIE INTERNETOWYM FENIXSKLEP.PL

1. FORMY PŁATNOŚCI.

1.1. Pobranie za pośrednictwem firmy kurierskiej.

1.2. Przelew bezpośrednio na nasze konto.

1.3. Przelew i Karta za pośrednictwem serwisu "Przelewy24.pl" i/lub "Paypal".

Uwaga! Przy płatnościach przelewem wysyłka towaru następuje po potwierdzeniu/zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

2. SPOSÓB DOSTAWY I KOSZTY.

2.1. Zakupiony towar jest wysyłany za pośrednictwem jednej z wybranych firm:
- GLS
- DPD
- Paczkomaty 24/7
- UPS
- Poczta Polska
- EUROPACZKA lub inna.

2.2. Wysyłki realizujemy na obszarze Polski oraz do następujących krajów:
- Czechy
- Słowacja
- Irlandia
- Wielka Brytania
- Niemcy

GLS
- przelew, karta: 20 zł
- pobranie: 28 zł

Paczkomaty 24/7
- przelew, karta: 9,00 zł wymiary przesyłek
8 x 38 x 64 cm
19 x 38 x 64 cm
41 x 38 x 64 cm

Poczta Polska
- przelew, karta: cena uzależniona od gabrytu i wagi

DPD, UPS, EUROPACZKA i inne
- przelew, karta: cena uzależniona od wymiarów/wagi przesyłki

2.6. Wysyłka zamówień do krajów wymienionych w punkcie 2.2 kształtuje się następująco:

GLS
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki

Poczta Polska
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki

DPD, UPS, EUROPACZKA i inne
- przelew, karta: cena uzależniona od kraju i wymiarów/wagi przesyłki

2.6.1. Sklep nie realizuje wysyłek w formie pobraniowej do krajów wymienionych w punkcie 2.2.

2.7. Przesyłki realizowane za pośrednictwem GLS, Paczkomaty 24/7, DPD, UPS, EUROPACZKA są przesyłkami ubezpieczonymi.

2.8. W przypadku zamówienia gabarytowych, wartościowych produktów, niezależnie od wybranej przez klienta formy dostawy, towar wyślemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, wcześniej informując o wielkości kosztu dostawy.

2.9. Wysyłka poprzez usługę Paczkomaty 24/7 dokonywana jest dla wszystkich użytkowników, którzy chcą otrzymać paczkę za pośrednictwem systemu Paczkomaty 24/7. Jeśli posiadasz konto w tej usłudze to prosimy o podanie w uwagach do zamówienia swojego loginu (maila) - wysyłka zawsze do Paczkomatu domyślnego! Jeżeli nie posiadasz konta w usłudze Paczkomaty 24/7 poinformuj nas w uwagach iż chcesz odebrać paczkę w Paczkomacie. Cena wyżej podana jest uśredniona i jednakowa dla przesyłek o wymiarach 8 x 38 x 64 cm, 19 x 38 x 64 cm, 41 x 38 x 64 cm.

3. ZAMÓWIENIE - CZAS REALIZACJI I CZAS DOSTAWY.

3.1. Definicja realizacji dostawy:

Czas realizacji + Czas dostawy = Termin otrzymania przesyłki

3.2. Czas realizacji zamówienia wynosi 4dni od momentu jego złożenia w godzinach pracy sklepu tj. 10:00 - 22:00 od poniedziałku do soboty, niedziela 12-21.

3.3. Klient może wybrać opcję wysłania zamówienia inną firma kurierską jednak w takim wypadku w całości pokryje realne koszty wysyłki. Jest również możliwe za dodatkową opłatą realizowanie dostaw w sobotę lub niedzielę.

3.4. W uzasadnionych przypadkach (okres przedświąteczny, inwentaryzacja, brak towaru, szczyt sezonu, itp.) okres ten może ulec wydłużeniu do 14 dni.

3.5. Czas realizacji dostarczenia przesyłek za pośrednictwem firm wymienionych w pkt. 2.1 jest podany w regulaminie poszczególnej firmy.

3.6. Sklep internetowy www.fenixsklep.pl nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy przesyłki przez firmy wymienione w pkt. 2.1.

4. STATUS PRZESYŁKI.

4.1. Status przesyłki można śledzić za pośrednictwem poniższych stron:

- GLS:
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/1.htm

- DPD:
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=3&ID=33&Mark=18

- Paczkomaty 24/7:
http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html

- UPS:
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=pl_PL

w odpowiednich okienkach wklejając wcześniej otrzymany numer paczaki. Aby moć skontaktować się z kurierem, który ma dostarczyć paczkę, należy zadzwonić do oddziału firmy kurierskiej obsługującego Twój region i podać numer listu przewozowego.

UWAGA! W przypadku usługi Paczkomaty 24/7 nie ma potrzeby dzwonienia do oddziału celem skontaktowania się z kurierem.

4.2. Listy adresów i numerów telefonów do oddziałów GLS, DPD, UPS:

- GLS
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5005_-gls-depot.htm

- DPD
http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=65

- UPS
http://www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html?WT.svl=SecNav

4.3. Kurierzy dostarczają przesyłki w dni powszednie w godzinach pracy - jeżeli nie możesz wskazać adresu, pod którym w tym czasie możesz odebrać paczkę - poinformuj nas o tym. Przy przesyłkach "za pobraniem" wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki.

4.4. W przypadku opóźnienia dostawy przesyłki z Poczty Polskiej wskazana jest wizyta w Twoim urzędzie pocztowym dla sprawdzenia czy przesyłka jest już do odbioru, a zabrakło jedynie awizo w skrzynce.